NEWS
Automagi、DACの「DialogOne」に人工知能ソリューション「AMY」を活用した、オウンドBOT開発支援ソリューションを提供開始
Automagi株式会社は、デジタル・アドバタイジング・コンソーシアム株式会社(以下、DAC)が提供する、LINE ビジネスコネクトで多くの実績のあるメッセージングサービス管理ソリューション「DialogOne」と人工知能「AMY」(エイミー)を連携し、LINEやFacebook Messenger等のメッセージングアプリ上で対話型AI機能によるオウンドBOTでのコンテンツ提供の支援を開始しました。
DACの「DialogOne」とAutomagiの提供する人工知能「AMY」(エイミー)との連携により、企業はオウンドBOT展開時に「DialogOne」を活用することでオウンドメディア上のコンテンツを、見込顧客1人1人に対して最適な形で提供することが可能となります。
詳細については、DACのプレスリリースをご覧下さい。
To List
CONTACT
Company | Automagi Inc. |
---|---|
Staff/Personnel | |
TEL | 03-5544-9744 |
pr@automagi.jp | |
URL | http://www.automagi.jp/ |
About Automagi Inc.
Automagi Inc. is responsible for and has achievements in providing services to financial institutions that utilize large-scale user systems and artificial intelligence technology for communication carriers. It makes use of this knowledge regarding internal development to develop and provide AI (artificial intelligence) and IoT solutions.
Established | 4th June, 2010 |
---|---|
Head Office | Nittochi Nishi-Shinjuku Building 7F, 6-10-1 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, 160-0023, Japan |
Capital | 100 million yen |
CEO | Kentaro Noro |
No of Employees | 64(Including resident contract engineers) |
Business | ・System Integration for Mobile Carriers with strong track records |