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2016/07/19

AMY

Automagi、DACの「DialogOne」に人工知能ソリューション「AMY」を活用した、オウンドBOT開発支援ソリューションを提供開始

Automagi株式会社は、デジタル・アドバタイジング・コンソーシアム株式会社(以下、DAC)が提供する、LINE ビジネスコネクトで多くの実績のあるメッセージングサービス管理ソリューション「DialogOne」と人工知能「AMY」(エイミー)を連携し、LINEやFacebook Messenger等のメッセージングアプリ上で対話型AI機能によるオウンドBOTでのコンテンツ提供の支援を開始しました。

DACの「DialogOne」とAutomagiの提供する人工知能「AMY」(エイミー)との連携により、企業はオウンドBOT展開時に「DialogOne」を活用することでオウンドメディア上のコンテンツを、見込顧客1人1人に対して最適な形で提供することが可能となります。

詳細については、DACのプレスリリースをご覧下さい。

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CONTACT

Company Automagi Inc.
Staff/Personnel
TEL 03-5544-9744
E-mail pr@automagi.jp
URL http://www.automagi.jp/

About Automagi Inc.

Automagi Inc. is responsible for and has achievements in providing services to financial institutions that utilize large-scale user systems and artificial intelligence technology for communication carriers. It makes use of this knowledge regarding internal development to develop and provide AI (artificial intelligence) and IoT solutions.

Established 4th June, 2010
Head Office Nittochi Nishi-Shinjuku Building 7F, 6-10-1 Nishi-Shinjuku, Shinjuku-ku, Tokyo, 160-0023, Japan
Capital 100 million yen
CEO Kentaro Noro
No of Employees 64(Including resident contract engineers)
Business

・System Integration for Mobile Carriers with strong track records
・System Development and Services
・New Business Development with partner companies from oversea

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